Esteu aquí: Inici Notícies VISITA AL COL·LEGI DOMINIQUES

VISITA AL COL·LEGI DOMINIQUES

Ahir, dia 28 de març per la tarda, l’equip del Síndic varem anar al col·legi les Dominiques de Lleida a donar una xerrada explicant la Institució del Síndic Municipal de Greuges.

Així doncs, varem donar a conèixer la Institució als alumnes de 4t de la ESO que actualment estan estudiant el pacte social i la ciutadania.

La xerrada va estar plena d’exemples i casos reals que ens hem trobat a la Sindicatura, el que va donar lloc a que els alumnes estiguessin molt atents i fessin moltes preguntes i suggeriments.

Els dos nois que fan Pràctiques de Dret a la Sindicatura, l’Ignacio i el Manel, ex-alumnes de les Dominiques el que va fer que tot fos més fàcil i que a la vegada que ells mateixos expliquessin als alumnes casos pràctics de diferents queixes que arriben a la Sindicatura.

img_4631.jpgimg_0054.jpgimg_0044.jpg