Esteu aquí: Inici Notícies PRESENTACIÓ AL PLE DELS ALUMNES DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DUAL

PRESENTACIÓ AL PLE DELS ALUMNES DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DUAL

Ahir, dimecres a les 12:30h. va tenir lloc a la Sala de Plens de la Paeria de la presentació dels alumnes de Formació Professional Dual que estan fent pràctiques a l’Ajuntament de Lleida.
L’acte va ser presidit per S.Sª Montse Parra, Regidora de Polítiques a favor de la Creativitat, la cultura, l’Educació i l’Esport, l’acompanyava la Regidora Rosa M. Salmeron (PSC), el Regidor de Ciutadans, S.Sª. José Luis Osorio Fernandez, la Regidora M. Dolors López (PP) i la Regidora Marta Gispert Rocasalbas (CiU).
Cal dir que la Sindicatura continua amb el treball conjunt amb aquests centres educatius a través d’un conveni de col•laboració amb l‘Ajuntament de Lleida, tenint en pràctiques a l’oficina de la Sindicatura a un estudiant/a del curs de FP-dual, el que els permet a aquests joves estudiar i treballar a la vegada amb molt bons resultats.

img_9224.jpg