Esteu aquí: Inici Notícies CONGRES INTERNACIONAL DE DEFENSORS LOCALS

CONGRES INTERNACIONAL DE DEFENSORS LOCALS

Girona acollirà el pròxim novembre un Congres Internacional de Defensors Locals organitzat pel Fòrum de Síndics i Síndiques, Defensors i Defensores Locals de Catalunya (ForumSD) que reunirà ombudsman de tot el mon. El Congres es dura a terme al Palau de Congressos del 23 al 25 de novembre amb la col·laboració del Ajuntament de Girona, la Diputació de Girona i l’Institut dels Drets Humans de Catalunya, entre altres. El principal objectiu de la iniciativa és consolidar el compromís dels municipis en la defensa i promoció dels Drets Humans, tal i com estableix la Carta Europea de Salvaguarda dels Drets Humans en la Ciutat. El Congres es desenvoluparà sota el lema ‘Pensem globalment, defensem localment’ i vol ser el marc en el que s’aprovi la trucada Declaració de Girona, una reivindicació del paper dels ombudsman en la protecció dels Drets Humans. El simposi també es fixa com objectius promocionar les defensories locals i potenciar el treball en red entre aquestes institucions.