Esteu aquí: Inici Com es tramiten les queixes?
Accions del document

Com es tramiten les queixes?

Una vegada rebuda la sol·licitud, el Síndic de Greuges envia un justificant de recepció a la persona remitent i la informa de si la queixa s'ha admès a tràmit o no.

L'admissió a tràmit significa que el Síndic, després d'haver estudiat el cas i la documentació aportada, decideix investigar el cas davant l'Ajuntament per aclarir les causes del problema o els possibles errors, si s'escau, i recomanar, recordar o suggerir fórmules per solucionar-lo. En qualsevol cas les resolucions es comuniquen per escrit a la persona afectada.

Si la queixa no s'admet a tràmit, s'informa d'aquest fet a la persona interessada per escrit i se li suggereixen, si es pot, altres vies perquè intenti solucionar el problema.

Les resolucions del Síndic de Greuges no modifiquen ni anul·len actes administratius, ni poden ser objecte de recurs. No obstant això, la intervenció del Síndic pot promoure que l'Administració revisi els seus actes i detecti possibles errors, retards, omissions o incompliments en la tramitació i/o resolució dels expedients.

Accions del document
Envia'ns la teva queixa Oficina del Síndic 973700356